Men varför får jag ont i halsen

när jag inte ens har några såna mandlar? Alltså jag menar, är det inte helt onödigt att ha ont i halsen då? Det är ju inte som att det kommer bli nån fluss av det eller så, det ska bara göra ont tydligen.
Och så är jag helt urlakad känns det som, helkonstigt.

Jag har för övrigt köpt FCUKs parfym, som jag haft innan (eau de cologne kanske det är, ingen vet skillnaden) och när sprayade på den ångrade jag mig och fick lite ångest. Det luktegottet är Hbg sommaren jag separerade och jobbade på häktet och mådde sådär.
Synd, det är ett mkt gott luktegott annars.

Kommentarer
Postat av: johis

I hear You.



Doftminnet är starkt förbundet med känslominnet. Jag försökte med utnötningsmetoden behålla en duschtvål som jag älskade. Lite småexklusiv. Svår att få tag på. Men det gick inte. Nu nästan fyra år efter DEN fruktansvärda våren, ger jag upp och ger bort de jag har kvar. Bara att inse. Vissa dofter är för evigt förknippade med situation, på gott och ont.

2010-04-08 @ 09:30:39
Postat av: c

Men exakt, och det är synd och liksom bra också. Jag har alltid haft ett bra väderkorn och för mig är dofter viktigare än till exempel hörseln eller synen. Vi får se, jag har den på mig nån gång till och sen får jag väl ge bort den annars. Synd på så rara ärter.

2010-04-08 @ 09:50:05
URL: http://cilanpilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0