Jo, jag ska moppa golvet

men först ska jag bara sitta här, zombiesitta och bara glo och kanske bläddra lite i min skvallertidning och ibland skruva av korken på ajaxflaskan och supa i mig en sniff (jag super med näsan visst).
Älskade T är på väg hem, och idag har det varit sol och tinajes och vännen F och June på lions loppiga loppmarknad, prommis i skogen, 15 000 steg i benen för att jag efter skogen var på stan med syster M och så gick vi hem och mötte upp mamma och syster J, här hemma.
Och nya dammsugarpåsar har jag köpt och bebisen då, som bara helt snällt hängt med i vagnen hela dagen.

Hur som helst, jag blev galet galet trött nu.


Se! Galet trött alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0