Ett raffigt köksfönster

har jag. Ja alltså jag hittar inte på, det var nån som sa det till mig. Sen var jag tvungen att gå ut liksom på gatan och gå förbi, göra en Maria Montazami alltså, och visst. Mitt är inte lika vasst som grannens (som har såna där lampor som hänger i snören i fönstret med nsdukar över, och porslinshundar, och prismor - YAOWZA), men nog fan är det lite raffigt iallafall. Jag har till exempel fem olika sorters blommor. Nej sex, om man räknar Junes gräs (gräs som i gräsmattegräs vafan). Och en porslinsmuffin som egentligen är en sockerskål fast vi har femtioöringar i den (jag skrev först femtioåringar?). Och så en radio och så gröna och sköna gardiner. Raffigt, som sagt.

Jag har även migrän, utöver ett raffigt fönster. Och en bebis som är döpigg, och en mage som mår illa av den vedervärdiga middagen. Så ligger landet, jäpp.

Kommentarer
Postat av: Anna m V & E

Inga tassels alltså?

Du får ju visa en biiiiild såklart!

2010-04-13 @ 20:57:29
Postat av: cilan

Inga tofsar, det är grannen som är tofsig. Och inte på det bra sättet. Jag visar nog hellre en bild därifrån faktiskt. :D

Jag ska ta en bild. Imorgon.

2010-04-13 @ 22:44:09
URL: http://cilanpilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0