Jag har fylleöra

och det förstår man ju direkt att det är nåt knas med det.
Vad jag däremot inte har: Pengar (som vanligt), såna där inlägg som suger upp bröstmjölk, duschat, ätit nåt gott (jag håller på att få mackbarnshaka).
Vad jag har: gått ner två kilo till! Hur är det ens möjligt? Kanske är det så att arslet sakta ramlar av i bitar och liksom blir plattare och plattare och att det var där det satt några kilon? Är det så, så har jag redan deklarerat för T att jag skiter i om jag så är plattbsytad att bröstkorgen går inåt, jag ska göra en rövimplantat om den blir platt.

Sen kom vi försent till dagis fastän jag steg upp halvsju och sen blev jag sur på June för att Lisa skrek för att June inte var tillräckligt snabb, sen insåg jag att det måste vara jobbigt att ha en treåring som mamma. Så då spelade jag glad igen och sen blev jag glad på riktigt och tänkte att man ju inte dör av att skrika sådeså.

Även har jag nyst trettiosextusen gånger nu. På raken alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0