Idag har jag inte knullat.

Inte igår heller. Och inte på kanske tusen år. Och så är det ju när man får barn, det dröjer och man blir liksom helt oskuld på nytt och sådär. Vi har ju dessutom haft det emot oss att vi liksom kånkar runt på bebisen hela tiden, då ligger man liksom inte.
Idag somnade Lisa som en sten. Helt själv låg hon i högönsklig välmåga (säger man verkligen så?) och sov och trynade och var alldeles ensam och vi var alldeles fria och armarna helt lösa så vi kunde göra vad vi ville. Vad. Vi. Ville.

Detta gjorde T: rostade mackor, kollade sin mail, zappade lite på tv. Detta gjorde jag: bäddade rent i sängarna, moppade ovanvåningen, bläddrade i en tidning.
Sen när jag duschade så slog det mig att jag hellre moppade GOLVET än snaskade kotte eller vafan det heter. Bara det är ju en jättesexig tanke. Såatteh.



Kommentarer
Postat av: Emma

Nog för att du skriver helt underbart och überroligt.. men detta inlägget tog nog priset! Herrejissus, vad härligt formulerat. Och dom där tankarna är på något vis uppfriskande, sådär när man kommer på sig själv att göra andra saker än det man BORDE vilja.. :)

2009-09-17 @ 22:03:43
URL: http://woopsies.blogg.se/
Postat av: Anna m V & E

rodnar Jag eehrrrm host, harkel brukar inte vara så där liksom rakt på sak som du är men eh jag känner igen problematiken. Eller problematiken å problematiken, det var det INTE då för man föredrog att få vara själv två j-vla sekunder - man hade ju en unge som hängde på en non-stop, det räckte liksom. Man behövde inte ha en horny husband också liksom...

2009-09-18 @ 07:06:38
Postat av: cilan

Nejmen jag saknar ju T, tänk att vi är nyförälskade egentligen. Vi har varit ihop i sex minuter typ.



Och Emma, min alldeles egna Malena ska du bli! :)

2009-09-18 @ 16:22:35
URL: http://cilanpilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0