Lisa vill bli buffad

så hårt i rumpan att jag ibland tänker att hon inte somnat utan hamnat i koma.

Min tv-dag (helgerna är vidriga, det finns INGET att se): 15.00: tyra banks, 16.00: top model, 17.00: hells kitchen -paus- 18.30: unga mödrar, 19.00: dr phil, 20.00: skitiga jobb eller dödlig fångst.
Sen går jag och lägger mig och när jag vakna för att amma så läser jag antingen veckans nu eller in touch eller misstänkt.

Ingen kommer någonsin vilja anställa mig om de råkar läsa den här bloggen. I sanning.

Kommentarer
Postat av: johis

Mitt gullegryn skriker sig blå tills jag knött in / bankat (ointentionellt) vagnen via hiss (modell mini) via källarkatakomber (modell trånga) via källartrappa med skenor ( modell brant) och slutligen landar med en duns uppe på gatunivå - DÅ slocknar lilla blå. Koma. Javisst. En Tackar o Bugar.

2009-10-15 @ 19:21:04
Postat av: c

Och då, när bebisen somnat när man kommit in - ja då får man (läs: jag) panik över spädbarnsdöd orsakad av för varm vagn.

2009-10-16 @ 08:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0