Disträ eller tom i bollen

är jag, kanske båda. Igår sa T att han saknar sin sambo som kunde flera stycken olika ord. Detta efter att jag inte kunde förklara var toapappret låg: i skåpet bredvid tvättmaskinen, istället lät jag såhär: I.. i.. där du vet eh, under vasken eller inte i köket utan eeh i.. i den lille lådan där vid kranen där man tvättar kläder.
Och June då, när jag skulle säga att hennes fiffidockor ligger i docklådan under bokhyllan närmast dörren och kämpade hur länge som helst och det bara blev såhär: i lådaneeh under.. i lådaneeh under.. i lådaneeeh under.. Hon bara, vuxenirriterat: Men sluta, jag förstår vad du ska säga!
Jag vet inte vad jag ville med det här, jag har försökt avsluta det med en liten glad grisaknorr i en kvart nu. Häppåre.

Kommentarer
Postat av: Anna m V & E

s Jag vet hur det är, jag kan fortfarande hamna där , rätt ofta faktiskt - maken bara suckar.... och jag brukade vara den som hade idiotkoll på ALLT....

2009-10-23 @ 10:21:16
Postat av: MansonDust

Missa inte min tävling ! Det lottas ut ett valfritt pysselset. Perfekt som t.ex julklapp ! Den pågår 23-29 Oktober, så passa på ! :)



http://mansondusts.blogg.se/2009/october/tavling-1.html

2009-10-23 @ 15:13:21
URL: http://mansondusts.blogg.se/
Postat av: Anonym

Idiotkoll HAR jag - jag kan bara inte överföra den i ord. :D

2009-10-26 @ 20:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0