Man ska skriva önskelista.

Jag har skickat denna till tomten:

Mammans önskelista:

* snälla barn
* en vit jul
* mer tålamod (mest det, tomten. Mest det)

Men jag önskar mig även världsliga ting:
*svindyra doftljus, kanske med vaniljlukt (inga såna billiga tjafsljus, såna dyrdyra för flera hundra som doftar, inte luktar)
* nya sängkläder
* en dammsugare som inte ramlar isär i en triljon delar så fort man tittar på den
* en jättestor påse kalorifri choklad
* smala lår
* en bra skräckbok
* en rolig film (om seth rogen är med är det bra, han är så sjukt rolig, elle råh han han vahan heter, som är han 40-year old virgin, han är så rolig så ibland tänker jag på honom och då fnäser jag ur näsan för han är så kul)

Jag har mer, men jag orkar inte tänka efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0