Jag är bakfull så satans

vilket är underligt eftersom sist jag drack var kanske ptja.. två år sen (jag är sjukt dålig på att hålla reda på tid och sånt)? Nej ett år sen, på Jojos 25-årsfest. Eller? Ingen vet, vafan spelar det för roll.

Bebisen verkar frisk nu fast har kanske lite feber, ingen vet det heller. Själv har jag nog en migrän på intågande och det är då det blir jobbigt att inte ha T hemma, bortsett från att det är alltid är jobbigt då.
Hur osm helst, idag ska jag äta varm mat. Mat alltså, inte godis. Igår körde jag i en farlig fart in till stan med uppdraget att handla mat och mediciner och när jag kom till affären blev det helt blankt i huvudet. Så då köpte jag nässpray (DET minns jag alltid), alvedon för barn från 10 kilo (ingen vet varför, om jag kanske ville ha stolpiller till mig själv eller så?), mazariner, chokladbollar (sen regredierade jag och kallade det fö rnegerbollar - alltså vafan?!), Gott & Blandat syrligt, salta patroner, Vi Föräldrar. Inget konstigt att låna pengar av mamma och sen bara handla socker?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0