Detta gör mig glad:

* kaffe på morgonen (jag brukar sluta mina ögon och njuuhuhuhuuta av den första koppen, på allvar alltså)
* bebisjoller
* att apotekets grejer kan köpas på coop
* att det var galet skönt att gå långprommis idag, och att bebisen var helt medgörlig
* att jag ännu inte fått något utbrott på en i min närhet som faktiskt förtjänar ett utbrott - tvärtom har jag varit mkt trevlig (utbrott = farliga liksom va)

Detta gör mig irro schmirro:

* att kaffet kallnar så fort
* att jag är nezerilberoende och inte har råd att köpa nytt spray så nu är jag helt täppt i näsejävelen
* katten. Men sluta, var ute eller var inne, du KAN INTE vara ute och inne samtidigt idiotkatt.

Idag är det den 12, 8 dagar kvar till T kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0