Synd.

Att man inte får (eller för den delen ens kan) hålla för munnen på katten. Sen 4 i morse har hon jamat och jamat och jamat och då är det inte såhär gulle-mjau liksom utan hela jävla serenader som börjar som ett litet gullemjau men växer i munnen på henne och blire något helt annat. Liksom såhär: MiaouOOAAUUUUmiAAOOOOOUUUUU fast med gröt i halsen. Katter ser söta ut, men sjunga kan de då tammejfan inte.

Fast kaffet blev mycket gott, solen skiner och T är hemma flera dagar till. Så det är okej ändå.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Porrmorr.

Det är förjäkligt.

J brukade köra "limpan" med vår Sissi när hon löpte. Han la henne på armen och gnuggade lite vid svansroten varpå hon stelnade till och blev som en pinne. (En kåt pinne)

Det gick liksom att hålla henne i bara bakbenen och så hängde hon där i luften, helt horisontellt, som en limpa.

Testa det på Britta, det blir lite roligare då!

2009-05-17 @ 18:10:00
URL: http://enbartkajsa.blogg.se/
Postat av: Heidi

Min yngsta katt (av de två jag har..) har löpt nu i fyra-fem dagar. Idag har hon varit rätt lugn, men torsdag - lördag var det ett evigt jamande och kurrande och rumpviftande i liggläge och trampande med bakben och åmande på golvet... Lite smådrygt.



Jag säger bara: Öronproppar när man ska sova..

2009-05-17 @ 20:08:52
URL: http://eksynyt.blogg.se/
Postat av: c

Öronproppar hjälpte nte alls, ch det där tricket var kul Kajsa. Tills jag upptäckte at katten vätskar. Ja, det må vara synd om henne och alla hennes känslor, men jag har en katt som droppar kåtsafter. Fy vale.

2009-05-19 @ 23:58:58
URL: http://cilanpilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0