Snorkråka på näsan.

Jag undrar varfö ringen sagt nåt när jag stavat Alvaret med två l? Va? Alltså det har dessutom varit så att jag genomgående stavat fel, för det har varit en äkta felstavning. Nu skäms jag. Det är lite som att ha en snorkråka på näsan och så säger ingen nåt för alla vill vara såhär finkänsliga och så får man gå med bobban på näsan hela dagen.


Men skitidet nu, bara kolla här. Jag ska fan cykla till Öland och bo i en kartong, det blir billigt. Man kan grilla typ kaniner man snarat själv eller roadkill eller så.

Kommentarer
Postat av: Starfish

Men alltså stavas det inte med två L då?

2009-05-27 @ 20:42:48
Postat av: cilan

Jag trodde det, för namnet Alvar stavas ju med ett l bara. Men om man googlar tycks ölandskännarna stava det med ett. Ingen vet. Uppenbarligen. ;)

2009-05-28 @ 09:42:49
URL: http://cilanpilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0