Och nu:

Juneläggning. Det betyder att jag måste läsa nån gammal schleten saga (ibland få rjag till min fasa läsa typ Nicke Nyfiken, sämre skit får man leta efter) och sen kan jag sova minst en timme. Härlig, ljuvlig sömn. Fast nu är jag förvisso sockerspeedad.

Jag har så ont i ryggen att det känns som om jag ska få ett njurstensanfall plus föda barn samtidigt som jag har tandvärk (jag har inte tandvärk, men så ont i ryggen har jag alltså, häng med nu då). Nästa gång jag är gravid ska jag inte beblanda mig med folk. Alls. Jag ska precis flytta ut i garaget och bo där i alla de tusen månaderna det tar innan bebisen ska födas, sen sk ajag föda och sen ska jag komma tillbaka till mänskligheten. Typ. 

Kommentarer
Postat av: Anna m V & E

Nicke Nyfiken är ju världsbäst - där håller jag med June!



Tycker synd om dig som har ont i ryggen och i de här lägena är det en klen tröst att det är "kort" tid kvar. Tror dock det blir lite tråkigt där i garaget men du gör ju precis som du vill :-)

2009-05-22 @ 08:09:29
Postat av: c

Oh no, ååh det är välrdens tråkigaste apa!



Och kanske blir det lite väl tradigt i garaget. Plus vad hungrig jag ska bli.

2009-05-23 @ 13:25:14
URL: http://cilanpilan.blogg.se/
Postat av: Anna m V & E

Jag är säker på att T ställer upp på att vara din "feeder"...l

2009-05-23 @ 13:28:11
Postat av: c

Ja kanske. Om han skulle stå ut med mig en gång till? Jamen vänta, han har inget val faktiskt. ;)

2009-05-23 @ 14:27:06
URL: http://cilanpilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0