Kriget mot terrorismen,

jag läser en mening om det hos Anders och det får mig att fundera på det där, kriget. Mot terrorism. Jo, för jag läste att den här avlyssningstjofräslagen där någon ska få läsa min mail och mina sms och göra vafan de vill med det, den ska få finnas för att det är viktigt att bekämpa terrorism.
Förlåt, men är det inte en smula löjeväckande? Exakt på vilket sätt känner Sverige sig hotat av terrorister? Iofs, jag läser ju inte DN, kanske har det stått nåt där om Hotet?

Är det inte Ryssen eller för all del Kommunisten så är det Juden, Tysken eller som nu, Araben vi ska rädas. 
Och jag som är motvalls käring, jag är lite rädd för Amerikanen, jag. Mn det är väl kanske löjligt, det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0