Har ägnat morgonen åt att

på diverse finurliga sätt väcka T utan att väcka den björn som sover. Den Björn Som Sover. Vilket är T dådå, han har ett satans morgonhumör, vilket brukar reta mig för jag tänker att förihelvete, se till att skärpa dig. Men när det är T är det tydligen okej (eller om det här är ett slags bevis på leadership by fear så jag är liksom så kuvad att jag till och med gillar det med honom? Intressant, på min ära.)
Iallafall har jag på olika sätt smugit runt soffan (ja han sover på soffan, han snarkar = jag kan inte sova = han behöver straffas = soffsovning (plus jag har ev ljugit lite och sagt att jag får sjuuukt ont av att sova på soffan men skitidetnu) och till exempel "städat" där. Och sen "tappade" jag Britta Katt på den dynan han sover. Och sen stod jag en lång stund och eyeballade honom, men det märkte han nog inte alls. Sen funderade jag på att filma honom med öppen mun och fötter som trampar och trampar och trampar (som en hund som tror den springer!). Sen gick jag förbi vardagsrummet kanske tio gånger och hostade helt högt. Sen pratade jag med Britta Katt i normal samtalston. Ja, och så har jag smällt i ytterdörren lite högt och prasslat skithögt med påsar.

Jag får väl dricka kaffe själv dådå.

Kommentarer
Postat av: Drottningen

annars kan du ju fixa kaffet (och kanske duka fram lite frukost?) och väcka honom helt enkelt? Ingen kan bli arg på någon som gör frukost åt en och även om det så skulle vara fallet så är det bara för honom att bita ihop och le..för du har gjort frukost. ;)

2009-05-02 @ 09:59:14
URL: http://drottningsylt.scriptorium.se
Postat av: c

Du känner inte T:s humör, det hör ju jag det. :D

Tänk arga Kalle Anka en dålig dag. Där har du honom.

2009-05-02 @ 10:04:55
URL: http://cilanpilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0