Edit Bil är så liten så hon inte syns

om man kör lastbil. Det vet jag, för det blev bevisat igår:


Stackarn, hela rutan är trasig och lacken är avskavd och dörren bucklig och den där lille spegeln är mos.
T är förstås inte överlycklig heller över det faktumet att han blir tvungen att köra åttatusen mil typ ytan sidofönster.

Jag tror att kaffe vore min bästa vän just nu. Och när jag vaknade för en halvtimme sen hade jag en tanke i huvudet, nej två: Varför drömmer jag om familjen x-son när jag inte känner dem och Idag ska jag ha mysbrallor på mig.

Kommentarer
Postat av: patson

Skit i bilen, hur gick det med dig?

2009-05-14 @ 07:15:57
Postat av: cilan

Jag satt inte i den, T har den i Norge. Hon stod helt oskyldigt parkerad när en stor lastbil backade in i henne. Så ingen mer än Edit fick skrapsår. :)

2009-05-14 @ 09:44:30
URL: http://cilanpilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0