Väla idag. Igen.

Och ikea och syster J och systerdotter A var här och det hela var mkt trevligt och nu skulle jag kunna somna om en sekund typ.
Och sen är det såhär, att jag har ont i mina fogar och jag har det ven om jag inte gör nåt, så okej det gör väl ont då. Men inte så ont så jag dör och kvider, mest bara att nej jag kan inte lyfta det eller jag kan inte göra så och blablabla och idag har jag gjort allt jag inte ska göra: tagit kliv upp på toastolen (jamen handdukarna ligger oavnför toadörren oh då får jag kliva upp så för att lägga upp dem), dammsugit (jamen det skulle komma folk ju), burit tungt, gått och framförallt gått i klackar. Och sovit på soffan inatt.
Det fina med det är att jag iallafall gjort illa mig själv för en bra sak. Plus kul för T att komm ahem och ha tusen saker att göra: bär det, lyft det, dammsug där, moppa där.
Hade jag varit han hade jag blivit svinsne om det aldrig nånsin varit liksom fint på riktigt när jag kom hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0