Planerna för dagen

ser ut såhär: jag ska bada och raka benen (förresten: jag har fått min mammas ben. Inte exakt samma par, mensamma utseende. Och hennes händer har jag också, det är skitmysko ju att man ärver sånt), måla naglarna råsa och klä på mig fina kläder (läs: kläder som passar).
Och så ska jag gå ner till stan och köpa ett par skor kanske, om jag hittar några, eller nåt annat fint som jag tycker jag behöver. Och sen ska jag gå till uni och prata om observationer och sen är det kväll. Typ.

Inatt har jag vaknat en miljon gånger och tänkt att satan, nu har halsbrännan börjat och vafan ska jag göra, ska jag spy (kan man spy av halsbränna?) eller måste jag sitta upp och sova? Svaret är en smula enklare än så: sluta ät godis. Den senaste veckan eller veckorna har det hänt sig såhär när jag ätit godis, att jag vaknat av magknip eller halsbränna eller båda. Kul. Kuul.

Kommentarer
Postat av: Chili Pettsson

Om du inte testat... Så säger jag bara Losec Mups!

Fy fan vad bra det är för halsbrännan!

2009-03-18 @ 14:07:12
URL: http://chilipettsson.blogspot.com
Postat av: c

Inköpta! Och nersvald också. :)

2009-03-18 @ 17:20:35
URL: http://cilanpilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0