Överallt läser jag

att det är farligt att bli "för varm" om man är gravid. Nämen alltså vaihelvete menas? Ja,om jag kokar är jag antagligen för varm och dör. Hence fostret dör.
Men det är inte farligt att bada varmt. Det är inte farligt att bli varm.

Igår fanns det kalas här hemma, med ohemmabakad prinsesstårta (prinsess stavas det, inte princess) och havrekakor och pasta och grejer och presenter fick jag och jag skapp diska glory day, för det gjorde syster yster M (jag tror dessutom jag glömde tacka henne för det, trevligt av mig).
Och nu ska vi ta födelsedagspengarna och köra till Väla och köpa nya träningsskor. För det är faktiskt lite äckligt att spinna i de skorna jag sen har att gå i. Spinningskor ska liksom hållas långt ifrån folk överhuvudtaget, det är min övertygelse.

Wok kitchen, here i come med alla mina snart 170 pannor (man ska vara ett lardass när man är gravid, sådeså)!

Kommentarer
Postat av: bejaka

Tack för rättstavningen. Få stavfel gör mig så irriterad som "princess".

2009-03-09 @ 08:14:53
Postat av: c

Det är dessutom en helt ny felstavning. Tror folk att stavningen har ändrats? Va? Är det så? Mkt märkligt hur som helst.

2009-03-09 @ 08:25:12
URL: http://cilanpilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0