Magknip, magknip, magknip

alltså varenda dag, som en liten bebis är jag. Vad jag än äter, och om jag inte ocså så har jag magknip och nu börjar jag bli irriterad för det gör liksom ONT. Och jag blir trött av det.

Men allvar, varifan börjar man? Ja, jag får ju rensa bort liksom godis ur kosten antar jag. Men sen då? Jag har ju haft magproblem i hundratusen år och äter ju sån mat jag kan äta,  snälla portioner och allt. Jag är handlingshandikappad och fattar inte hur jag ska tänka.
Innan har jag ju kunnat skita i att äta, men nu blir jag ju feffan sjuk om jag testar det.

Helt laktosfri kost kanske, istället för lite halvdant sådär? Ja jag kan ju testa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0