Magen i v 20 (igen)

ser ut såhär:


och ju längre jag tittar på den här bilden, desto mer ser det ut som gäddhäng på fotograferingsarmen. Gäddhäng.
Sen finns det en sån här bild också, den tar jag med för jag tyckte jag såg smal och väldigt liksom konstnärlig ut på den här (smal = spinkiga armar):



Och lyssna. I måndags vägde jag mig på friskis och då vägde jag 67,1 med blöt handduk på håret. Idag vägde jag mig, helt torr och med tunna kläder och allt och vägde 68,8 kilo. Vaihelvete?!

Tur jag tränar, vafan skulle jag vägt annars?


p.s på den konstnärliga, sista bilden är min hand på väg upp mot ansiktet, ser det ut som. I verkligheten är den på väg mot linnets urringning eftersom jag tappade ner en godis mellan brösten precis när jag skulle ta bilden.


Kommentarer
Postat av: kina

jaa jag är fortfarande impad över vilka jäääkla lökar du fått. heelt sjukt och ja, snyggt såklart

2009-03-08 @ 17:50:12
Postat av: Johanna

Haha,kolla kattens min då? hihi Tycker du har en superfin liten mage du har =)

2009-03-08 @ 19:41:22
URL: http://misstigerchic.wordpress.com
Postat av: c

Lökarna är bortkastade på en gravid, det är synd. Och ja, jag är glad så länge magen är liten och behändig, det kommer en tid då den inte är det längre. Den borde vara såhär som den är nu hela tiden, fan vad bra. :)

2009-03-09 @ 05:40:20
URL: http://cilanpilan.blogg.se/
Postat av: Torild

hej snäckan, va fin du är!! :) Önskar jag var liten och nätt.. Och inte flodhäst stor och nästan spricker. Men det tyder väl förhoppningsvis på att min lilla bäsin vill komma ut snart! :) Hoppas vi ses snart.



kram kram

2009-03-09 @ 09:22:41
Postat av: c

Två vcekor kvar, Torild!

Och så jävla nätt är jag inte, du ser väl att bidlerna är helt softade? Hehehe.

2009-03-09 @ 11:51:32
URL: http://cilanpilan.blogg.se/
Postat av: Catt

Ooooj vilken fin mage! Vad fin du är!

Och stora tuttar! :-o

2009-03-10 @ 10:43:22
Postat av: c

Yes siry, lökarna växer feffan mer än magen - gissa hur ont det gör att ta av behån. :D

2009-03-10 @ 13:18:15
URL: http://cilanpilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0