Lazy ass-söndag:

* målat naglarna
* tvättat lite
* spelat bolibompaspel
* surfat lite
* diskat några gånger
* tvingat June att leka frisör 

Inte:
* varit utomhus
* dammsugit
* dammat
* lärt June att cykla
* bakat kanelbullar

Om man nu vil ha ett tvärsnitt ur min vekrlighet så sitter jag i soffan i sjukt slimmade pyjamasbrallor (jamen small, hallå, theres no giving i bomull om man säger) och drar djupa andetag (har hängt tvätt här uppe) samtidigt som jag tittar på kvinnor som väntar på dödsstraff. June badar och har tvättat sina fötter femtio gånger kanske. Jag är hungrig. Jag vill ha kanelbulle, men är inte säker på att man kan g til affären i pyjamasbrallor.
Iofs, kan man helt packad vingla dit med sin rollator och ligga utanför i en rabatt och dela en cigarett med sin kamphund så kan väl jag göra lite som jag vill också (okej, det första har hänt, det andra har jag inte sett - inga rökande kamphundar alltså, men däremot andra varianter).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0