Jag hann med Väla

iallafall, och jag är mkt nöjd med att berätta attjag faktiskt bara köpte kläder till June. Och skor. Ja, och ett par tygskor till mig fast de kostade nästan gratis.
Hur som helst är det nog första gången jag inte köper fler plagg åt mig än åt June och det kan förvisso haft något att göra med att de på polarn o pyret bara har kläder vars prislappar börjar nånstans vid trehundra och sen stiger det. Sen på hempan fanns bara såna där omlottröjor, sjukt tråkiga. Och på vero moda fanns det ett plagg: en småblommig sparkdräkt med haremstjofräs mellan benen. Jamenvabra.

Tur jag har tvättid så jag kan tvätta alla mjukisbrallor idag. De behövs, im tellin ya. Sen gör jag små raider i verkligheten och då klämmer jag ner mig i vettiga kläder, men så fort jag kommer innanför dörren börjar jag andas igen = det säger kaBLAFF och allt liksom rinner över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0