Imorgon säger jag upp lägenheten

och det är som alltid så helvetes sorgligt (mest sorgligt är det faktumet att jag faktiskt VET att jag lagt kontraktet nånstans på "ett säkert ställe", och nu är det som om nån eldat upp det) och jag kommer böla ihjäl mig och inte tro att jag är klok när det är februari och alla är sura och glor och jaja. Då får det vara så.
Hur som helst, vi har mailat på en del hus (el lägenhetshus, vi har hittat ett helt HUS som är liksom som en lägenhet eller bostadsrätt eller ingen vet, skitisamma för det viktiga är att det kostar 150 lök!!) och nån lägenhet och lyssna på det här: vi har mailat till en dam som ska hyra ut sitt hus. Som. Ligger. På. Mammas. Gata. Alltså, bokstavligt talat. Ingen vet, det blir säkert bra.

Jag måste diska, M och Ella Hund ska komma hit imorgon och då får det inte lukta sur mjölk och sånt.

Kommentarer
Postat av: helelen

Men oj, är det flytt på gång? Grattis!

Kul att du kommer hitåt.

2009-03-31 @ 10:07:51
URL: http://tusenstjarnor.blogspot.com
Postat av: cilan

Jäpp, flytt på gång och helst inom det snaraste. :) Vi säger upp lägenheten lite på vinst och förlust för vi kommer bli så panikslagna att vi måste hitta nåt. :)

2009-03-31 @ 10:16:08
URL: http://cilanpilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0