Bröllopsinbjudan!

Hurra, jag ska på bröllop (jaja vi ska såklart). Inte ås mycket hurra är att det är 10 dagar innan vi ska föda och jag som hade plaerat att det här barnet skulle komma på det datumet jag liksom hade bestämt. Alltså den 7 istället för den 27.
Jag vet inte iofs, det är klart att det kanske är roligare att på bröllop som spärrballong istället för en dallrande gråtpåse med en liten skrik- och ätpåse fäst vid bröstet.

För övrigt verkar det vara världens innegrej nu, att operera magsäcken? Inget fel i det egentligen och trenden är nog i sanningens namn mest på tv från usa. Men ändå, intressant.

Kommentarer
Postat av: kina

snyggare i klänning i varje fall. En benhård kula eller en pizzadeg som hänger ner till pubis? Svårt val haha

2009-03-10 @ 14:05:14
Postat av: cruella

Kul med bebis så klart men inte på bröllis. Håll igen tills det är över.

2009-03-10 @ 14:55:37
URL: http://minkammare.blogspot.com/
Postat av: c

Jag planerar att knipa och så ev föda där på kvällen efter det är färdigt liksom. Jag kan föda i Kristianstad, det går bra. Tur tycke rjag att det går att planera. Hehe.

2009-03-10 @ 20:32:23
URL: http://cilanpilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0