Vecka 35

och nu händer det här: inte ett skit. Jaja, det är nåt med lungorna och sen ska det späckas på men det mesta är klart.


Med mamman däremot, händer följande: Jag sitter på toa och kissar, sen reser jag mig och drar upp brallorna - och blir på ALLVAR kissig igen.  Sen händer det att det inte går att bajsa eller så går det att bajsa varenda gång man går på toa. På nätterna vaknar jag av att det gör ont i magen. Och sen vaknar jag och måste kissa. Och sen vaknar jag för jag måste vända mig. Ja sen gör det ont i skrevet hela tiden, både som liksom ett tryck och som nålar.
Och så går det knappt att böja sig fram. Och så gråter jag ÄNNU mer nu, slår man upp ordet lättrörd så står jag där och bölar.

Men snart så!

Kommentarer
Postat av: Anna m V & E

Hormonell och bäckenbottenuppluckring = lättrörd så är det bara men håll ut - bara 5 veckor kvar! :-)

2009-06-17 @ 08:06:11
Postat av: c

Ja, det går säkert fort. I retrospektiv iallafall. ;)

2009-06-18 @ 06:32:43
URL: http://cilanpilan.blogg.se/
Postat av: Pernilla_utan_rövare

Vilken himla fin mage du har, eller ja hela du är fin! :)

2009-06-18 @ 10:25:06
Postat av: Linda

Var det mina besvär du berätta om nyss? Det låter som om ngt jag skrivit;)

2009-06-24 @ 22:00:58
URL: http://dismonia.blogspot.com
Postat av: c

Linda, ja det är väl vi gråtpåsar som får bilda ont-i-ryggen-klubb. Typ. :)

2009-06-25 @ 10:15:36
URL: http://cilanpilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0