Nej jag vet inte

vad andra gör på sina lediga dagar, med sina ungar? Gör folk alltid saker som kostar en massa (alltså massa är ju relativt, jag tänker på typ inträdessaker på badhus, djurparker, busfabriker och sådär)?
Vi kan väl göra gratisgrejer iofs, typ vara på stranden eller i skogen. Men det är fan helt jobbigt, jag är så kissig hela tiden. Plus blir helt trött och ja det må vara hänt att jag är gnällig men det går bra att stämma mig nu om man vill. För det finns de som är värre sådeså.
Detta vill jag: sitta med Britta Katt i knäet, mot magen och läsa och dricka iste. Äta lite frukt. Kissa, kissa, kissa.
Detta vill June: springa, åka rollerblades, gå tusen mil för att titta på ett litet djur, bråka om glass och klubbor och så.

Om sju dagar flyttar vi. Nej sex dagar förresten. Sen finns det en gräsplätt, halleluja. Jag tror svaret på alla mina bekymmer är en gräsplätt.

Kommentarer
Postat av: Torild

Ska bli kanon roligt att du flyttar hem igen! :)

Och så spännande att bebben kommer snart. :)



Har du fått inbjudan förresten?

2009-06-21 @ 08:40:00
Postat av: c

Ja, visst ska det bli lovely? Jag tror såhär, att det alltid ska vara sol när jag flyttat, aldrig regn och aldrig februari. Baara junisol och glädje. :D

2009-06-22 @ 09:29:14
URL: http://cilanpilan.blogg.se/
Postat av: Anna m V & E

Ja folk köper sig fria genom att betala massa pengar för aktiviteter för att hålla barnen glada, i alla fall här där vi bor. Vi gör ofta små utflykter på cykel, köper en glass och så cyklar vi hem igen men det förstår jag är svårt för dig. Dessutom verkar vi vara de enda som tar med oss andra barn på aktiviteter, vi har plockat med oss ett gäng ungar men ALDRIG att nån annan gör det, vilket fascinerar mig.



Nu är det bara TRE dagar till flytt!

2009-06-23 @ 07:20:31
Postat av: c

Ja, gud nu skulle jag aldrig orka ta med en massa snorisar på nåt. Fast det är en trevlig tanke tycker jag. :)

2009-06-23 @ 12:22:04
URL: http://cilanpilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0