Jag trodde vattnet gick

när jag var ute och gick i skogen (jag tänkte skriva powerwalkade men det var en så grov lögn att tangentbordet började typ blinka i rött). Alltså det är ju en av fröjderna med att vara gravid, att kroppsfunktionerna bara: äh grabbar, vi testar den här prylen för en gångs skull.
Det var inte vattnet, och det var inte kiss heller men ja. Det byts trosor en hel del här hemma numer.

Vi ska vis alägenheten idag, och då borde det ju vara liksom typ fräscht och sånt. Bryr vi oss? Nej, uppenbarligen inte. Vi flyttar, och då är det stökigt. De får väl använda fantasin vafan.
Så. Kaffe på ballisen då, och ingen bebis på gång. Satans önsketänkande.

Kommentarer
Postat av: Anna m V & E

s "äh grabbar vi testar den här prylen för en gångs skull" Du är så rolig! Det får mig osökt att tänka på den där franska tecknade serien om kroppen, som typ rymdfärjor i kroppen där de pratade om kroppens funktioner och så - tokroligt!

Jag vill också att du ska få bebis, då ska jag komma å våldsgästa dig när jag är där nere i södern! (nä jag skojjade, det tänkte jag inte alls göra men nu kanske du fick skrämselhicka och den kom ut av bara farten?)

2009-06-23 @ 07:11:06
Postat av: c

Jamen jag vill att du hälsar på såklart!

Jag köpte de där till June, Om kroppen heter de. Snordyra var de, och jättejättefina - och nu förstörda. Så kan det vara. :)

2009-06-23 @ 12:23:52
URL: http://cilanpilan.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hehe, jag trodde oxå att vattnet gick här för nån vecka sedan. Falskt alarm, visade det sig ju, förstås...o jag vill inte ens spekulera i vad det var ;) Nåja...bebis kommer när den vill ;) Lycka till från en med bf 10/7.

2009-06-23 @ 21:54:59
URL: http://[email protected]
Postat av: c

Nej exakt, man vill inte veta riktigt vad det kan vara, det är bara såhär, okej jag byter trosor nu då och sen pratar vi inte om det här. :)

2009-06-24 @ 08:05:47
URL: http://cilanpilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0