Jag ska köpa en lott:

  • bärselen jag ropade in på tradera har kommit och är så fin det inte är klokt
  • uppsatsen är godkänd. Godkänd! (och detta efter att jag fått ett mail av examinatorn som skrev att 'Eftersom ni inte publicerat den på LUP så blir den kanske inte godkänd, vi får se' - bara för att jag klantat och inte sett att jag var tvungen att trycka på en knapp igår, så den knappen trycktes på först idag)
  • Jag lyckades komma in och få tvätta i två timmar. Det är allt jag behöver, torka kan man göra annorstädes. 
  • Min honey är på väg hem.
  • Jag är helt förtjust i mig själv, jag är ju riktigt bra alltså.

Kommentarer
Postat av: cruella

Du är jäääääävligt bra! (Jag har en svärdag i dag.)

2009-06-12 @ 14:54:03
URL: http://minkammare.blogspot.com/
Postat av: c

Och vet du, jag vann 75 gånger 2 spänn. :)

2009-06-14 @ 13:38:27
URL: http://cilanpilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0