Det spökar förresten

här. Jag hör dunsar från ovanvåningen, men det är ingen där. Jo T, men han räknas inte för han sover och det betyder att han ligger platt på ryggen och vrålsnarkar och andas som nån som är medvetslös.
Han blev för övrigt arg på mig innan när jag fnissade för att han andades precis som en sån alien. Mäh om man ligger i sängen och låter såhär: ke-ke-ke-ke. Då kan man ju inte bli irro om nån (jag) fnissar åt det? Mes.

Jag hittar för övrigt inte mina trosor. De bor i nån låda, ingen vet var.

Kommentarer
Postat av: Anna m V & E

Spännande med eget spöke! Eller blev du rädd kanske? Jag hade inte tyckt om det själv men när vi flyttade in här så sa den M (min kollega och den vi köpte huset av) att "Det låter som om nån går på vinden men det är inget att bry sig om" Det har aldrig hänt sen vi flyttade in, är övertygad att det är hennes pappa som var här och hälsade på henne L

2009-06-28 @ 20:52:09
Postat av: cilan

Jag blev inte så rädd, minus när jag berättade det för T idag för jag skulle skrämma honom. Då sa han att nä rjag sov så hade han också hört det, och dessutom hade han sett hur nåt rörde sig i glipan under dörren.

Så nu är jag mörkrädd åff kårrs. :)

2009-06-28 @ 22:04:02
URL: http://cilanpilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0