26 dagar kvar

så nu sjunger den här vackra magen på sista versen.


Jag tycker verkligen att det här är en riktigt bra bild. Jäpp.

Anywho. Idag ska jg köra till Hbg och lämn anycklarna. Jag har laddat som fan inför besiktningen av lägenheten, så minsta lilla han piper om (utöver nycklarna då eftersom de tycks försvinna i vårt hushåll som is i Gobiöknen) så kommer han få sig arbetarlusing så öronen ryker. Eller typ så.
Och sen ska jag gå på Lagerhaus och köpa fina småsaker för femhunkan jag av pappa. Jag fick en femhunka av honom ja, att köpa glass för. Nejmensåatteh, inga konstigheter.

Men innan dess. Innan dess ska jag hänga upp de nytvättade yttepyttesmå bebiskläderna som syster J har köpt.

Kommentarer
Postat av: MansonDust

Aww, min Ninja kom 26 dagar innan..

2009-07-01 @ 15:45:16
URL: http://mansondusts.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag tror min mage är 3 ggr så stor mot vad din e... suck..

2009-07-02 @ 09:05:03
Postat av: cilan

Ja, min känns behändig som fan faktiskt. Fast den är större än vad den var med June, men jag är ju mindre runtomkring liksom den här gången.

Det är bara svårt att bära med den. :D

2009-07-02 @ 09:15:47
URL: http://cilanpilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0