v 40

eller vänta, det är imorgon kanske? Ja, det är det nog. Men för allt vad jag känner kunde det varit v 25, så långt borta är bebisen. Bebisen som ligger där inne och blinkar och river sig i huvudet och funderar på hur den ska jevvlas på bästa sätt.
Bästa sätten att jevvlas, enligt Bebisen:
1. låta slemproppen gå
2. fixera sig och sen, som en sjögurka helt glatt vaja fram och tillbaka utan en tanke på att komma ut på riktigt
3. att spralla och böka helt glatt så allt jag ätit får vända i farstun och bo i halsen istället

Så nu ska jag ut och gå med helt platt kissblåsa och med mat i halsen. Jag har ljusa byxor också - de får mig att se sjukt fet ut, och så kommer det se ut som om jag pinkat ner mig om vattnet går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0