T = kartonghitler.

Jo, idag när vi vaknade klockan halvåtta, glory day, så tänkte jag genast på att T igår bara: Men du är väl nästan färdigmed flyttandet nu?
Så då turbodrack jag kaffe, råkade läsa ut boken (noooo!) och sen rusade jag ut i garaget och började slita och dra i kartongerna. Och det här är liksom billighetskartonger från ö&b, så när man ska lyfta dem blir det världens papphammarvarning; de liksom bara precis löser upp sig i händerna på en.
Så jag har burit såna självförstörande kartonger, jag har blivit jagad av en satans geting, stängt in Britta Katt i garaget tusen gånger (dörren åker igen helt av sig själv) och nu kom solen, vaglad jag blir, inte.

Och eftersom jag gjorde sådär, ja då har jag ju fått skitont i fjaset och magen är som stål och nu får jag vila.
Jag hatar fan att vila. Eller nej, det är skönt men det är så tråkigt när det är liksom vila stup i kvarten.


Helvete vad jag gnäller.
Jag vill köpa serietidningar. Alltså beggade Larson på marknaden.

Kommentarer
Postat av: -Maria N-

Men du skriver ju så roligt! Man vill liksom lida med dig, men jag bara garvar. Äh, skyll dig själv, liksom ;) Och ta´t lugnt och allt det där :)

2009-07-03 @ 23:11:27
URL: http://fjantan.blogspot.com
Postat av: c

Jag ska ta det lugnt - sen. ;)

2009-07-04 @ 11:31:58
URL: http://cilanpilan.blogg.se/
Postat av: L

Jag älskar Larsson..KÖP!

Då kan jag läsa när jag kommer och hilsar på, när bebben sover och du är trött på min skorrande skånska:)



E det bara vi och nån till som har så intelligent humor att vi fattar att Larsson är aproligastihelavärlden kul???!!!

2009-07-09 @ 14:10:23
URL: http://frokenomjagfarbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0