Jag surfar utan mus

och det är väl sådär. Dessutom steg jag upp klockan 5 idag och har haft såhär många chanser att sova: 0. Däremot har jag kört bil, gått ner till stan och betalat en förmögenhet  för karuseller (som kördes av världens brunaste och mest sura män (jag som hört att de mest bara knarkar, blir man inte glad av knark vafan? Knark plus barn, skitrolig kombo tror jag.)) och sen gick vi hem.
Hemma försökte jag 1. bädda rent i sängen, 2. göra nån slags mat och 3. medelst slägga slå ner ett jordankare. Inget av det lyckades jag med. Eller halvhjärtat, sängen är avklädd, June fick kall fläskpannkaka och jordankaret står på halv svaj nu.

Nu ska jag sova. För June hängde med sin faster på kusinkalas och ingen vet när de är klara med det. Skitidet. Jag ska sova.


p.s Såhär många träffade jag på stan, som jag känner och som jag pratade med. 1 st. Mäh vafan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0