Varma Koppen är INTE mat.

Och inte såna där gula små majsknäcken heller (inte två stycken iallafall), även om de förstås är så goda med smör att det knullar i munnen.
Hursomhelst, jag är VRÅLhungrig och dessutom färdig med mina deeds för dagen, så jag tycker att jag borde få gå hem. Jamen vafan, praktiken är slut nästa vecka och jag har ingenting att göra. Inga klienter som jag måste rädda livet på, inga som måste guidas rätt i livet, ingen sprit att hälla ut i vasken. Ingenting.
Så jag går hem nu. Nej snart, först ska jag dricka chokladkaffe och äta en banan.

Och om jag vaknar halvfyra imorgon också så skjuter jag mig. Nej jag har ingen pistol, jag får dränka mig då. Ja, då dränker jag mig. Eller vänta, så tidigt kan jag ju inte hälla upp badvatten (jo, om jag är full men det är jag ju inte nu längre), jag får skära mig på nåt. Eller skitisamma, jag har köpt nya tulpaner så jag vill inte dö, men jag vill faktiskt sova. På nätterna.
Om jag vaknar halvfyra imorgon också så klubbar jag ner mig själv med ett glas varm mjölk (rys) och ingen tv. Såäremere.

Kommentarer
Postat av: Tina

"knullar i munnen".....alltså jag tycker att det är så läckert skrivit, man förstår verkligen hur gott det är då!;) Visade det för min man men han så mest konfunderad ut...haha.



Jag gillar så ditt sätt att skriva och uttrycka dig. Det är det roliga med din blogg.....sitt sätt att använda orden.

2009-01-08 @ 17:15:42
Postat av: helelen

VADÅ för gula små majsknäcken??? Den dära smakupplevelsen vill jag också ha!

Och du, köper ni stationshuset i Jämshög så blir jag lite, lite avis. Jag tittade på det varenda dag i en hel termin och tänkte som så att DÄR minsann, DÄR skulle man bo... Fast då var det inte till salu.

2009-01-08 @ 17:57:10
URL: http://tusenstjarnor.blogspot.com
Postat av: c.

helelen - fan, jag glömmer jämt vad de heter. Men de finns i wasas sortiment. ;) Och på söndag ska vi titta på det!

Tina - tack söta du. :)

2009-01-09 @ 21:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0