Mäh, skämtar mammaklädersförsäljarna

eller? Alltså, åttahundra lägger jag på ett par jeans jag använder i vanliga fall. Jag kommer vara gravid i typ ett halvår till - åttahundra för ett par jeans är alltså svindyrt. Plus alla tröjor och klänningar, allt kostar liksom tusen miljarder.
Nej jag tänker inte köpa några mammakläder.
Mest tänker jag vägra köpa för de där hemsidorna som säljer mammakläder är så fula. Öch på en del har de inte ens bilder på kläderna de vill att man ska beställa.

Jag behöver bli frisk, jag behöver städa och jag behöver bli på bättre humör. Detta behöver jag inte: att vilja slåss för att T säger att han ska disken men inte gör det när jag vill. Till exempel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0