Kolla, fler namn.

Ja, jag är medveten om att världen brinner, ändå sitter jag och letar namn till min bebis. Jag kan inte hjälpa att det blir såhär, det är som om det är nån slags stupiditetspryl, det här att vara gravid. För mig iallafall, ingen vet hur fan andra gör.

Här är namn, stäm mig då.
Holly, Tekla, Felix (som betyder lycklig), Siri (åååh, vad fint!), Ester, Jarmo (fast det är sjukt fult på min dialekt, det blir liksom jaaamo. Dessutom skojade vi nog bara om det), Sixten, Agaton (fast tja, det är nog i ärlighetemns namn bra lite ballt och kommer nog inte hända), och så är jag på allvar lite inne på Alvar.

Jag vill aldrig mer sova.

Kommentarer
Postat av: Maria N

Å å å ååååå. Siri. Det skulle Lillfia ha hetat. Om vi bara hade kommit ihåg det när det väl gällde asg Och får du en pojk tycker jag han ska heta Bertil. Det är urfint hos er också :)

2009-01-04 @ 19:30:26
URL: http://fjantan.blogspot.com
Postat av: c.

Jag skriver det här för att jag ska minnas det sen när den väl kommer ut. :D

Men Bertil.. njaa.

2009-01-04 @ 19:47:26
Postat av: helelen

Namn ä kul, även om världen brinner. Kanske lite särskilt när världen brinner. Då behöver man vila huvvet från misär och ondske-vansinne lite emellanåt.

Bäääätill? Neee, hoppa över. Tycker jag.

2009-01-04 @ 20:46:29
URL: http://tusenstjarnor.blogspot.com
Postat av: c

Jag kom på Måns också. Åååh vafint!



Fast jag hade en gng en katt som hette så.

2009-01-04 @ 21:39:23
Postat av: Tina

Måns är verkligen ur-fint. Det ville jag att Xander skulle heta. :P

2009-01-05 @ 10:34:55
URL: http://www.fejdan.com
Postat av: Catt

Holly ska våran bebis heta, bara så du vet! ;o)

Ja, om det blir en tös, för det är ett tösnamn hoppas jag! :oS

2009-01-05 @ 15:16:37
Postat av: Anonym

May och April passar ju bra ihop med storesyrran, not to mention August för en pojk! :D



Och Alvar går inte, för det är taget! ;)

2009-01-05 @ 16:12:56
Postat av: c

T vägrar Alvar. :/

Och catt, va? Vava, hur kommer det sig att du spånar namn? ;)

2009-01-05 @ 16:38:52
Postat av: c

och tina - T är väääldigt skeptisk. Vafan, ska han ens få ha nån talan? Jag börjar tveka alltså. ;)

2009-01-05 @ 20:42:31
Postat av: Catt

Haha. Lugn och fin. Sugen, jojo, men man ska vara två.. ,o) Alltså, vi är två, men inte två som vill just nu. Kanske inte jag heller iofs. Holly skulle Wille hetat om han hade blivit en tjej. Vi kallade honom Holly i början av grav! =)

2009-01-06 @ 09:22:12
Postat av: c.

Du ser, valika smak vi har. :)

Och jag trodde det liksom redan var på nåt så jag blev helt till mig. :D

2009-01-06 @ 19:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0