Jag ska nog bli frisk nu

verkar det som. Jag tvättar och det är okej, det dunkar liksom i huvudet men det är feber som går att stå upp med och som jag inte huttrar av. Den här febern skulle jag kunna ha varenda dag. I jämförelse alltså.
Jag undrar hur bebisen haft där inne de här dagarna? Hanhon har knappt rört sig på flera dagar, den kanske legat där inne helt rödflammig och halvkokt och hungrig som fan.
Jaja, nu är den är glad iallafall och sprallar och har sig och sparkar på höger sida av magen. Tackskadenha, June sparkade bara neråt på kisseblåsan.

Kommentarer
Postat av: patson

Apropå namn, blir det en kille så tycker jag att John är givet. Du har ju redan June.

2009-01-17 @ 19:13:21
Postat av: c.

Haha ja en liten johnny. :)

2009-01-17 @ 19:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0