Hej vad det går.

Du är på dag 113 av 280.
Du är i vecka 17
Du är i 5:e graviditetsmånaden.
Du är i trimester två.

Jag tvingade med mig Tinajes upp på hempan idag, för jag var tvungen att ha gravidbyxor. Så då köpte jag det, ett par skitsnygga mer så kostymbyxor i storlek 26 och ett par jeans i 38. Kostymbrallorna kunde jag ju glömma, men jag tänkte att eftersom jag gått upp noll kilo på kanske fem, sex veckor så borde ju 38 passa. Menatteh.. tydligen har det här päromformsfenomenet slagit till med ALL kraft, så de kilona jag gåt upp har satt sig endast och enbart på arslet. Vad jag borde köpt var typ storlek 48, kändes det som.
Imorgon: hempan och storlek 40. Å andra sidan borde jag byta jeanskjolen från 38 till 36. Fan vakonstigt.

Vafan skriver jag om det här för? Jag vill ha fruktsallad.

Kommentarer
Postat av: Starfish

Alltså hempan trodde jag var Hemköp. Har dom byxor?

2009-01-21 @ 20:40:54
Postat av: c

Kanske? Jag menar ju h&m, jag har lärt mig av yngre, ungdomliga vänner satt det heter hempan.

2009-01-21 @ 20:52:37
URL: http://cilanpilan.blogg.se/
Postat av: Lotta

Vi har Bf samma dag ser jag...jag ska in på Ul på tisdag så då ska jag absolut veta kön på bebis ;) Å btw, jag har precis ätit fruktsallad ;) Ha de bra =)

2009-01-22 @ 13:13:23
URL: http://esmeralda71.blogg.se/
Postat av: c

Och jag åt det idag! :)

Jag har tid nästnästa vecka, det vore roligt om de kunde vaförnåt det är där inne.

2009-01-22 @ 19:49:24
URL: http://cilanpilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0