För några veckor sen

pratade jag och min syster M om sjukdomar och hur gnälliga liksom vanliga friska människor är när de blir sjuka fler än en gång på en månad. Alltså, för det ju finns ju alltid de som får typ kallbrand i benen och sen diskbråck och efter det maginfluensa och när det är över bryter de armen.
Men nu förstår ni. Nu är jag rätt knäckt för lyssna: det började med migrän, övergick i feber som blev till hosta som blev till - gissa vad? Jo, feber IGEN! Har jag migrän imorgon är cirkeln sluten.

Det ÄR för fan synd om mig. Det märkliga är att jag var på Maxi innan, helt avröjd är jag (avröjd = inte så snygga alltså, jag arbetar på min himmaterminologi) och en karl som var typ 50 gav mig långa, smäktande ögonkast för att avsluta det hela med att gå närmare med sin vagn, le rävigt och säga med beslöjad röst: heeej.
Det KAN ju varit så att han a. tog fel på mig och nån annan eller b. trodde att jag var nån som betalt för grejer eftersom min gröna klänning är någt litet kort.

Och nu: soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0