03.30, alltså halvfyra

Då sa min mat- och sovklocka att Nu är det natt-tv och det får du ju bara inte missa. Så ja, sen dess har jag legat och tittat på Cops, Survivorman, det där programmet med två mammor som bjuder in andra mammor och pratar blöjor och sånt med, en snutt av mythbusters, en sitcom som jag glömt vad heter, men är de sjunger Life keeps bringing me back to you. Bland annat.

Det här med modebloggar funderar jag på. Alltså, egentligen visar de ju samma saker som till exempel Aftonbladet gör i sina modereportage, så nu tror jag att jag behöver skriva min c-uppsats om det här fenomenet. För alltså, ja jag fattar inte vad det intressanta är (de har ju så oerhört många läsare, många av dem), men för det behöver det ju inte betyda att det är nåt knas. Snarare är väl min 100-besök-om-dagen-blogg knas isåfall? För det är ju knappast så att min blogg är mer substantiell än en modeblogg, det enda jag skriver om är bajskorvar och June.

Jamen kolla, klockan är tio över sju. Det vore lysande att komma försent tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Sådana där sovvanor hade jag med, men nu sover jag plenty!

2009-01-07 @ 18:41:55
URL: http://honsadet.blogspot.com
Postat av: Linda Nordström

Jag VILL läsa om bajskorvar och June och då menar jag inte att mode inte intresserar mig men jag e ingen slav under det, så jag menar kanske snarare att kläder intresserar mig, jag menar vi leker inte "kejsarens nya kläder"...inte jag i alla fall!!!

Och du Celia...nu har du 101 läsare...

Pöss

2009-01-08 @ 11:31:44
URL: http://frokenomjagfarbe.blogg.se/
Postat av: c.

Hehe ja, jag får ju se det så, att jag sovit en hel del när june liksom blivit större.:)



Och nej, inga kejsarens nya kläder, helst. Plus att jag tror det som finns i affären är inne, jag r en sån himla loser. ;)

2009-01-08 @ 17:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0