Stekt sill

med pärgröd, kanske är mitt liv komplett när jag fått äta det. Problemet är att jag då kommer få åka tillbaka till 80-talet och hälsa på morsan (när jag skriver det tänker jag mig mamma i ett gult förkläde och sol i köket så jag undrar om det är ett riktigt minne eller bara så att jag associerar sill med solsken?) i köket i falkvik.
Eller så bara går jag bananas och steker sill i köket här hemma. Allvar, hur mycket kan det liksom lukta? Det är ju surströmming liksom.

Rättelse.
Alltså INTE surströmming, det här ordsparandet måste få ett slut snart.
Fan vaäckligt att steka surströmming, crazy ass-varning på det.

Kommentarer
Postat av: Ponder

Men, blir du jag när du är gravid? ;) Först svettningarna och nu suget efter stekt strömming - på pricken mig som gravid!

2009-02-26 @ 11:46:42
URL: http://ponderingar.blogspot.com
Postat av: c

Jamen du ser ju - jag har väl kanske tagit över ditt?

2009-02-26 @ 15:04:12
URL: http://cilanpilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0