Måste köpa pelargoner

faktiskt. Det kan vara så att om jag köper två Mårbacka så är mitt liv komplett.

Näsan är en miljon täppt, T är inte hemma, imorgon är June ledig från dagis och vi har 84 kronor fast vi måste lägga dem på mjölk och smör.
Men jag luktar jättegott, har nyklippta tånaglar och inuti är det stiltje, alltså ett bra stiltje som när det mojnar om kvällen och havet lägger sig lugnt och spegelblankt.

Och så ser jag ut såhär ikväll:


Och inuti där finns inte bara en bebis utan också en semla som Kinur hade köpt till mig idag.

Kommentarer
Postat av: helelen

mmm... semla är gott, stiltje är skönt och hemmafredagar är mysigt. Låter som om livet är lite okej?

Trots täppt nos och avsaknad av T, då.





2009-02-12 @ 23:15:57
URL: http://tusenstjarnor.blogspot.com
Postat av: c

Livet är okej, och mer än så. Ja. :)

2009-02-13 @ 06:11:26
URL: http://cilanpilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0