Jag, ett litet äckel.

Alltså, jag spann på lunchen (spinnande, jag vet inte hur fan man böjer det), körde hem och eftersvettades. Gjorde mat och åt. Skrev lite, läste lite, pratade i telefon med exkombo J. Sen surfade jag lite och det var lugnt ch precis när jag skulle gå och ta ett bad innan jag hämtade June, slängde jag ett getöga på klockan och bara Nämen HELVETE, Junes dans! 
Så nu har jag varit på dansen i samma svettiga linne som jag hade när jag var och cyklade fast bara ett par jeans istället för träningsbrallor.

Vän av ordning undrar förstås varför jag inte duschade på friskis om jag ändå var där. Jo, det ska jag tala om. Jag duschade inte eftersom jag någonstans har doppat min träningsväska i en okänd spya. Helsingborg är en mkt trevlig och ren stad. I sanning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0