I cykler går det,

alltså nyheter. Kolla här om nakenfispoliser, eller hur är det inte så länge nån annan slags konstapelmänniskor hade nakenfest och viftade med sina vapen (alltså de som är gjorda av järn eller vad man nu gör gevär och sånt med)? Just det, kolla här på nakenfissoldater.
Och de här ankorna eller vad den fågeln heter som tar fjädrarna från och stoppar i kuddar och jackor och täcken - för kanske tio år sen (eller femton eller tjugo för så satans gammal är jag) var det en grej i media.

Nu kommer jag inte på fler nyheter som hänt innan, men ändå.
Jo, den här nyheten: jag som skulle läst en massa idag och varit tjockt förberedd imorgon. Jag har läst detta: i en minette waltersbok, omslaget till en bok jag gillar och ska ha med i mitt paper, litegrann i en bok på friskis.
Man undrar ju om inte den här examen ligger lite längre frami tiden än jag tror. Det är det man undrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0