Buhu, kukhuvud.

Man kan ju tycka att migränen ska släppa NU eller? Istället tittar jag på Du är vad du äter med Sanna Bråding och tänker på hur Linda Skugge, universums största hycklare, skrev ner henne för att hon tagit kokain och uttalat sig om förebilder. Tja, jag har rökt banan och tycker nog att knark är bajs och att de flesta borde ge fan i att fiffla med kroppen på det viset. Så stäm mig då.

Nu borde jag skriva om hur olika organisationsteorier kan finnas i samma organisation och hur man får det att gå ihop. För det finns en del ställen där det finns två olika organisationer som ska försöka komma överens: det strukturella och HR-perspektivet. Så att spara försöker jobba ihop med slösa. Typ.

Hejdå vilken tråkig blogg jag har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0