Ätit ägg. Vill spy.

Okej, saker som hittills står på detta-mår-jag-illa-av-lista:

* konsistenser; för löst, för dallrigt, för krispigt, för klumpigt, för sladdrigt, för stekt, för kokt, för mjöligt.
* lukter: lamm, upphettad olivolja, bajslukt (haja jobbigt att bajsa och klökas samtidigt), sur lukt som ju för alla människor är äcklig men för mig motbjudande vedervärdig och kräks-i-munnen-framkallade
* beteende: fyllon (inte alkisar, det är okej utan såna som inte är alkisar men som är fulla, fy faan), såna som flirtar (jamen gravida = helt heliga och allt, fattar folk inte det? Vavava?) 

Nejmen såatteh, det här är ju en promenad i parken för de som hänger ut med mig.
Och nu: lekparken i Råå (ja, jag tjuter ju inte högt av lycka precis) och sen Maxi och vetifan vad vi ska göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0