Kattskit är vad det är

eller vad det var på golvet imorse. Alltså, Britta Katt är ju ute så hon har ingen kattlåda här inne längre. Men igår var hon visst inne lite för länge och inatt när hon jamade väste jag helt sömndrucket: Tyst innan jag stryper dig kattfan. Så imorse när jag steg upp var det ytterst nära att klafsade rätt i en kattskit. En stor och präktig, dessutom, och halvt gömd under badrumsmattan. Och jag såg på Britta Katt som smet nerför trappan att hon bara hittepåskämdes, hennes svans vinkade och sa Hähähäää.

På torsdag ska det inhandlas och pyntas julgran. Och så kommer kanske T hem då, men det vet man ju hur det är med det där kanske:t. Kaaaaaaaaanske.

Och nu: disk och sop och locket på brunnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0