Fan så trött jag är

idag. Detta är jag trött på: fondväggar (vi har fondväggar överallt här utom på tv, och nej det är inte by choice för det var så när vi flyttade in. Att tazetten jag köpte luktar kattbajs. Att Lisa vaknar var fjärde minut och bölar. Att Lisa inte har ett eget rum för det betyder att jag inte får läsa i sängen för då vaknar hon (hur är det möjligt att bli störd av sidvändarprassel när man är fyraånhalv månader och borde sova som en klubbad säl?). Jag är trött på att vara trött på att vara trött. Jag har tröttnat på inredningsfrenzien som drabbat folk (jag vet inte vem folk är men ändå) som har tema på sin julgran (jag vet inte hur det kan störa mig så mycket, men det gör det iallafall, det stör mig så satans).

Å andra sidan är jag helt glad för andra saker: June. Lisa. Julgranen vi ska ta in på torsdag. Att T kommer hem på torsdag. Att jag har fina vänner. Och mitt nya Diorsmink (fem askar!)!!

Kommentarer
Postat av: K

Fem!!?! Jag vill också. Fast Clinique är min grej. Eller ja, min plånboks grej. Och jag förstår att du är trött och om det andra, hear hear. Hoppas tiden går supersnabbt till torsdag!

2009-12-15 @ 23:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0