Årskrönika

blir det ingen för mig. Varje år försöker jag, men det blir alltid som jag är; pladdrigt och klyddigt. Men ändå. 2009 kommer kanske tillsammans med 2008 att gå till historien som de mest turbulenta åren i mitt liv. Och hittills i Junes: vi har flyttat, flyttat igen, blivit kombosar, sambosar, försökt jämka ihop en styvfamilj och sen fått skrikapasyskon och T har varit iväg så mycket och det har varit lyckorus, glädjeskutt och nattsvart ångest och en vrålande tomhet inuti och massa massa kärlek, att man kan älska så många så.

Äsch jag vetifan. Det är hajlajf på heermansväg hela dagarna och det är gutt. Och sånt har året varit, sådeså.

     

Kommentarer
Postat av: kina

Och av detta är jag mest imponerad över att du kan göra en sån fin fläta på dig själv, men hur gööör man? mina blir bara bakåfram när jag gör på mig själv ju. Jag kanske är en man?

2009-12-31 @ 10:09:04
URL: http://upsykina.blogg.se/
Postat av: Jonna

Gott Nytt År min vän! Miss U tusen mycket. Puss och Kram.

2009-12-31 @ 12:33:33
Postat av: c

Jonna: me too miss you! :)



Kinurpinur: jag vet inte, jag liksom bara flätar fast bakåt. Kolla in världsbästa förklaringen, nu är det bara att göra det ju.

2010-01-01 @ 23:07:19
URL: http://cilanpilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0